کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 مهر 1402

بهترین میله ارت

میله ارت یکی از تجهیزات مورد استفاده در سیستم‌های ارتینگ است که اکثر افراد به دنبال بهترین میله ارت مسی می‌گردند. این ابزار در شبکه‌های توزیع و انتقال برق زیرزمینی استفاده می‌شود. به جز این کاربردها از این میله می‌توان در انتقال برق‌های هوایی نیز استفاده کرد. در سیستم میله ارت سیمی قرار دارد که وظیفه آن حفاظت از مدار است. به این سیم، سیم ارت می‌گویند که در موارد متعددی به کار برده می‌شود. به طور کلی میله‌های ارت به خاطر داشتن ساختاری مناسبی از ظرفیت جریان خطای بالا در پست‌های فشار قوی و متوسط برخوردار هستند. اگر به دنبال خرید میله ارت باکیفیت هستید در ادامه ویژگی‌های بهترین میله ارت را توضیح میدهیم.

انواع میله ارت

میله‌های ارت اجزای ضروری یک سیستم ارتینگ هستند. آنها به عنوان یک نقطه اتصال مشترک استفاده می شوند که چندین هادی ارت  می‌توانند از آن سرچشمه بگیرند و می توانند در انواع مختلفی مانند میله ارت مسی، میله ارت فولاد ضد زنگ و میله ارت مس قلع شده در دسترس باشند.

  1. میله ارت مسی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا رسانایی عالی و دوام بالایی دارند. آنها نسبتاً ارزانتر از سایر مواد هستند، نصب آنها آسان است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند.
  2. میله ارت‌های فولادی ضد زنگ یا میله ارت روکش مس نسبت به میله ارت مسی دارای خواص مقاومت در برابر خوردگی بالاتری بوده و بادوام و ماندگار هستند. علاوه بر این، آنها برای پروژه‌های با دمای بالا نیز مناسب هستند. این نوع میله ارت نسبت به میله ارت مسی ظرفیت انتقال جریان ضعیفتری دارد. برای خاک‌های رسی و کنار دریا استفاده از این میله ارت توصیه می‌شود.
  3. میله ارت گالوانیزه شده یک نوع الکترود کوبشی زمین است که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. جنس درونی میله ارت گالوانیزه شده از فلز آهن بوده و روکش مس آن ۵۰ میکرون مس می‌باشد که بصورت آبکاری شده است. معمولاً این نوع از میله ارت در مناطقی کار می‌شود که خاک نسبتاً مناسبی دارد و کوبش در آن راحت باشد.
  4. میله ارت روکش مس یکی از تجهیزات استفاده شده در ارتینگ است. میله ارت روکش مس یا میله راد روکش مس از استحکام کششی بالایی برخوردار است و در تمامی زمین‌های سخت به خوبی عمل می‌کند. همچنین، به دلیل روکش مس، این نوع میله دارای قابلیت جذب بالای جریان الکتریکی می‌باشد.. در این میله ارت، لایه‌ای حداقل ۲۵۰ میکرونی از مس با خلوص بالا بر روی مغز فولاد قرار می‌گیرد.

انتخاب نوع مناسب میله ارت مسی بر اساس الزامات و شرایط خاص سیستم ارتینگ بسیار مهم است. عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: محیط، ظرفیت حمل جریان، رسانایی و سازگاری با سایر اجزا. مشاوره با یک متخصص یا متخصص می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین نوع ارت مسی برای کاربرد شما کمک کند.

کدام میله ارت بهتر است؟

هنگام انتخاب بهترین ارت مسی برای سیستم ارتینگ، باید چند فاکتور را در نظر گرفت:

  1. عملکرد: اینکه میله ارتی انتخاب کنید با قابلیت اطمینان بالا و عملکرد مؤثر بسیار مهم است، زیرا که در مواقع ضروری نباید هیچ گونه اختلالی ایجاد شود. در نظر گرفتن میله ارت‌هایی با استانداردهای صنعتی و دارای گواهینامه مناسب، می‌تواند به داشتن محصولات باکیفیت بالا کمک کند.
  2. کیفیت مواد: مس به دلیل هدایت الکتریکی عالی و مقاومت در برابر خوردگی، ماده‌ای است که معمولاً برای میله‌های ارت استفاده می‌شود. مهم است که میله‌های ارت مسی ساخته شده از مس با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا از عملکرد مطلوب و طول عمرشان اطمینان داشته باشید.
  3. طراحی و ساخت: طراحی و ساخت میله‌های ارت باید امکان نصب و اتصال آسان به سایر اجزای سیستم ارت را داشته باشد. به دنبال ویژگی‌هایی مانند چندین نقطه نصب، ابعاد مناسب و تدارکات اتصال و اتصال مناسب باشید.
  4. سازگاری: الزامات خاص و سازگاری با سایر اجزای سیستم ارت مانند کابل‌ها، ترمینال‌ها و کانکتورها را در نظر بگیرید. اطمینان از سازگاری مناسب به ایجاد یک سیستم ارتینگ قابل اعتماد و کارآمد کمک می‌کند.

بهترین میله ارت مسی در سرزمین مس

در ادامه برای انتخابی مطمئن‌تر بهترین میله ارت ها را در ادامه قرار داده‌ایم:

بهترین میله ارت

میله ارت روکش مس

  • طول میله ارت: 1.5 متری، 2 متری، 3 متری
  • مغز میله ارت: فولاد
  • نوع پوشش مس: آبکاری مس
انواع میله ارت

میله ارت مسی

  • طول میله ارت: 1.5 متر، 3 متر
  • نمره: 14، 16، 20
  • درصد خلوص مس: 99.9 درصد

سخن پایانی

انتخاب میله ارت مناسب و بهترین میله ارت نیازمند دانش و تجربه ای است که کارشناسان ما در سرزمین مس می‌توانند در اختیار شما قرار دهند. برای خرید میله ارت باید به نوع میله ارت، قطر و طول میله ارت، تعداد و فاصله میله‌های ارت توجه کرد. شما می‌توانید از طریق سایت سرزمین مس انواع میله ارت مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت تهیه کنید.

منابع: ۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرزمین مس مفتخر به بیش از 10 سال تجربه و خدمت در ارائه‌ی انواع تجهیزات و ملزومات چاه ارت، صاعقه‌گیر، میله ارت، جوش کدولد و انواع بنتونیت با بهترین قیمت می‌باشد.
ما قصد داریم با ارائه‌ی محصولات کاربردی مسی و آخرین قیمت روز بازار در خریدی مطمئن و آسان خدمتگزار شما باشیم. سرزمین مس با گرد هم آوردن متخصصان و فروش ابزارآلات صنعتی و کارگاهی به صورت اینترنتی راهی بسیار کم‌هزینه، آسان، مطمئن و بدون اتلاف وقت را برای شما به ارمغان آورده است. امیدواریم به یاری خدا و همراهی شما عزیزان، بیش از پیش پاسخگوی نیازهای هموطنان گرامی باشیم.

تهران لاله زار جنوبی کوچه ی باربد پلاک 9

coppersland.adm@gmail.com

کلیه حقوق این سایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
دریافت لحظه‌ای قیمت